Balans Poza – Drvo – Yoga za Mame i Bebe

0

Ovu asanu možete raditi držeći bebu u naručju ili sa bebom koja leži, sedi ili puzi ispred vas.

Njom istežemo noge, leđa i ruke, otvaramo kukove,  smirujemo um, smanjujemo bolove kod ishijalgija i razvijamo osećaj za ravnotežu.

Balans pozu uvek radite otvorenih očiju, fokusirajući se u jednoj nepomičnoj tačci. Pustite disanje da teče, održavajući balans koliko god možete i koliko vam je prijatno. Poželjno je da vežbu izvodite bosi, jer čarapice klize i samo će vam otežavati održavanje ravnoteže. Ukoliko je potrebno, slobodno se pridržavajte uz zid ili stolicu.

balans-poza-drvo-yoga-za-mame-i-bebe-clanak-1 balans-poza-drvo-yoga-za-mame-i-bebe-clanak-2

Iz stojećeg stava, sa stopalima u širini ramena, pređite pažnjom kroz celo telo, osetite stopala i kontakt sa podlogom. Zatim lagano prebacite težinu na jednu nogu, a drugo koleno savijte. Podignite stopalo i čvrsto ga prislonite uz unutrašnju stranu butine. Kada ste učvrstili donji deo tela, uz udah se ispravite, držite bebu i održavajte položaj.

Ukoliko vam beba nije u naručju, sklopite dlanove na sredini grudi i zatim kad osetite da možete, protegnite ih i iznad glave.

Dišite. Sa izdahom se opuštajte. Osmehnite se. sada se uz udah protegnite i sa izdahom spustite nogu i izađite iz položaja

Odmorite  se i uradite drugom nogom.

Ako ne uspevate da održite ravnotežu, ne sekirajte se, postoje dani kada smo jednostavno vam balansa i to je potpuno u redu. To naročito važi za nas mame.

Share.

About Author

Comments are closed.