Majine Vežbe Za 3 Meseca do FIT FORME – Pokrećemo Novu Rubriku za Mame – Vežbajte sa Nama

0

Dugo se niste bavile sportom ili ste se možda tek porodile i pitate se odakle da pocnete? Želite da se dobro osećate, da imate bolju kondiciju i lepši izgled, jednom rečju FIT FORMU?

Ako ste se porodili, bili ste kod ginekologa na kontroli i on vam je odobrio u odnosu na vaše zdravstveno stanje da počnete sa vežbama- pravi je trenutak da nam se priključite! Dobro proverite da nemate dijastazu trbušnih mišića. Ukoliko imate dijastazu i vaš ginekolog vam je to potvrdio, radite primerene vežbe za otklanjanje dijastaze i rešavanje tog problema po uputstvima fizioterapeuta, jer dijastaza se neće povući sama. Ako je, znači sve u redu, porodilje  mogu početi sa laganim vežbanjem 6 nedelja nakon porodjaja, odnosno 8 nedelja nakon carskog reza.

Ako ste mama koja nije duži period vežbala sada je taj trenutak da počnete! Prilagodila sam vežbe baš za Vas tako da upalu mišića i ostale moguće tegobe nećete imati, polako ćete ući u formu i kondiciju i uskoro videti rezultate.

U narednom periodu predstaviću Vam seriju vezbi za ulazak u formu, koje mozete raditi kod kuće, na otvorenom prostoru ili vežbati samnom. u City welnessu ako ste Beogradjanka. Moram napomenuti da su individualno vodjeni treninzi način da najbrze dodjemo do rezultata.

Ako prema mojim uputstvima budete radili vežbe samostalno u svom domu, pažljivo pratite uputstva kao i uputstva za  pravilno disanje u toku vežbi, kako bi efekat vežbe bio pravi, tj. očekivani.

majine-vezbe-za-3-meseca-do-fit-forme-nova-rubrika-za-mame-clanak-1

I da citiram Tisoa : „Fizička aktivnost može zameniti mnoge lekove, ali nijedan lek ne može zameniti fizičku aktivnost“.

Kruzni trening, „Majine vežbe – za 3 meseca do fit forme“,koji sprovodim, odnosi se na niz vežbi kojima obuhvatam rad svih misića. Vežbe se rade jedna za drugom bez pauze ili uz kratku pauzu  do zavrsetka kruga. Nakon završetka prvog kruga pravi se pauza 2 do 3 minuta  za početnike, pa se ponavlja isti krug još jednom ili još dva puta. Kružnim treningom postiže se i dobar kardio efekat, što je dobar način i za skidanje viška masti i postizanje bolje kondicije i izdržljivosti.

Nakon tri meseca, kada budete videli postignute rezultate, bićete stimulisani da sa vežbanjem nastavite.

Pored programa vežbi koji će biti predstavljen savetujem:

Hodanje je  idealan izbor aerobne vežbe za početnike i porodilje. Lagani do brzi hod je najbolji način za topljenje masti. Možete šetati parkom, atletskom stazom ili koristiti traku u teretani. Šetajte tempom koji Vam prija, da osetite zagrejano telo, da podignemo puls, ali da ne dodje do gubitka daha. Bicikla je takodje dobar izbor za početnike.

Share.

About Author

Comments are closed.