Mravići – Yoga za Mame i Bebe

0

Zabavna stojeća asana. Pretegnućete leđa, ramena, ruke, zadnju ložu, aktivirati butine i energizovati celo telo. Beba će uživati u golicanju.

mravici-yoga-za-mame-i-bebe-clanak-1 mravici-yoga-za-mame-i-bebe-clanak-2

mravici-yoga-za-mame-i-bebe-clanak-3 mravici-yoga-za-mame-i-bebe-clanak-4

mravici-yoga-za-mame-i-bebe-clanak-5

Stanite i ispravite se. Stopala su u širini kukova, osetite ih i osetite celo svoje telo. Ispravite leđa, malo izdužite kičmu i osetite kako se osećate. Udahnite i izdahnite par puta, osećajući kontakt sa zemljom. Beba je ispred vas, okrenuta licem ka vama. Nakon par trenutaka koje ste proveli u sebi, otvorite oči i uspostavite kontakt sa bebom.

Sa udahom polako protegnite ruke iznad glave, pritiskajući istvremeno stopalima. Protegnite se skroz do vrhova prstiju i zatim se sa izdahom lagano savijate napred, ka bebi.

Kad vam ruke dodirnu bebu, zagolicajte je blago po celom telu, kao da mravići prelaze preko nje. Možete i ponavljati „mravići, mravići, trče preko bebe“.

Zatim savijajući kolena, ponovo sa udahom  protegnite ruke visoko iznad glave i sa izdahom se savijte i golicanje „mravići, mravići, trče preko bebe“.

Share.

About Author

Comments are closed.