Pokretni Most na Ledjima – Yoga za Mamu i Bebu

0

Nekada su dani takvi da ne možemo puno toga da radimo, da smo od sedenja ili stajanja ukočene više, nekada je vreme takvo da nam se ništa neće ili da nam treba samo razmrdavanje, ne i vežbe snage.

Ova vežba, asana, idealna je za takve periode, ali i one kada se osećate sjajno, jer će pokrenuti celu vašu kičmu, vratiti joj mobilnost, a telu fluidnost.

Pogodna je za majke čije bebe već sede, ali i sa mlađima se može lepo modifikovati.

pokretni-most-na-ledjima-yoga-za-mamu-i-bebu-clanak-1

pokretni-most-na-ledjima-yoga-za-mamu-i-bebu-clanak-2

pokretni-most-na-ledjima-yoga-za-mamu-i-bebu-clanak-3

Lezite na leđa savijenih kolena. Bebu postavite na sebe, tako da je leđima okrenuta ka vašim butinama.

Pridržavate je. Osetite kontakt leđa i podloge. Raširite stopala u širini kukova i pritisnite ih o podlogu.

Sa udahom podižete lagano sedalni deo i leđa, skroz do lopatica, nikako da osetite opterećenje na vratu. Sa izdahom spustate leđa i zadnjicu.

Gledate u bebu i osmehujete se.

Ponovite par puta, protežući kičmu što više svaki put kada se podižete.

Zatim se opustite na leđima zajedno sa svojom bebom.

Share.

About Author

Comments are closed.