Priprema za Porodjaj – Vežbe za Jačanje Mišića Karličnog Dna (Kegelove Vežbe)

0

Kegelove Vežbe – Vežbe za jačanje mišića karličnog dna su jako korisne vežbe  i važne za pripremu za porodjaj.

Da bismo tačno utvrdili  gde se nalaze mišići koje treba da jačamo vežbama, najbolje je da sednemo  na stolicu sa stopalima na podu i malo razmaknutim kolenima. Napravićemo pokret kao da pokušavamo da sprečimo  mokrenje –  tako što stežemo  mišiće između rektuma i vagine.

priprema-za-porodjaj-vezbe-za-jacanje-misica-karlicnog-dna-kegelove-vezbe-novo-clanak-2

 

www.yogafriends.rs

Prva vežba –  sporo stezanje: radimo  u sedećem položaju na stolici sa lagano razmaknutim kolenima. Stisnemo  i podignemo mišiće karličnog dna što više možemo, udah i izdah ponavljati deset puta . Opustimo se par sekundi. Vežbu ponovimo 10 puta.

priprema-za-porodjaj-vezbe-za-jacanje-misica-karlicnog-dna-kegelove-vezbe-novo-clanak-1

 

www.yogafriends.rs

Druga vežba – brzo stezanje:  u istom položaju, stegnemo  mišiće karličnog dna  i podignemo  što jače i odmah opustimo.Radimo to dosta brzo.  I ovu vežbu uradićemo 10 puta. Udah, izdah ( ubrzano).

Za svo vreme izvodjenja ovih vežbi ne treba stiskati kolena , noge ostaju opuštene i razmaknute. Rade samo zadati mišići.

Dah ne treba zadržavati i da bi se to izbeglo najbolje je brojati na glas-kada god uradite kontrakciju.

Ove vežbe treba raditi svakodnevno nekoliko meseci. Kada dobro ovladate ovim vežbama, možete ih raditi u toku dana više puta tokom raznih aktivnosti ( dok sedite u kolima, čekate semafor, u kancelariji, kada čekate u redu …). Ne možete da preterate sa ovim vežbama.

Share.

About Author

Comments are closed.