Produženi trougao

0

Postavite se u stojeći položaj raširenih nogu za dužinu vaše noge (oko 1 m). Stopala su paralelna, blago su palčevi stopala usmereni jedno ka drugom (zatvoreni stav stopala). Raširite ruke, s dlanovima okrenutim nadole. Zadnjica je podvučena, blago je uvučen donji deo stomaka ispod pupka i time je smanjeno opterećenje na lumbalni deo kičme. Okrenite sada desno stopalo za 90 stepeni i postavite pete u liniju.  Pogled je ka desnoj nadlanici.

S udahom krenite i telom i desnom rukom ka napred, a uz izdah smestite desni dlan bilo gde na desnu nogu tako da se osećate stabilno u položaju. Noge ostaju prave. Protegnite levu ruku ka nebu, trudeći se da ruke budu u liniji. Istaknite grudni koš, time se leđa dodatno ispravljaju i protežu. Pogled je usmeren nagore, a u slučaju da vam ne prija, pogled se spušta ka podu. Ostanite ovde par udaha i izdaha, a onda se uz udah polako odignite, zatvorite desno stopalo i odmorite ruke stavljajući dlanove na butine. Ponovite sve isto na drugu stranu.

Koristi:

  • Smanjuje bolove u leđima, naročito tokom drugog tromesečja trudnoće
  • Isteže kukove, prepone, tetive kolena, listove, ramena i kičmu
  • Ublažava išijas
  • Terapeutski deluje na anksioznost, ublažava stres
  • Jača butine, kolena i skočne zglobove
Share.

About Author

Comments are closed.