Vežba Iskorak – Yoga za Mamu i Bebu, Nakon Trudnoće, Porodjaja i Neprospavanih Noći Vraća Energiju – Trudnoća i Zdravlje

0

Čas yoge za mame i bebe, vežba uz puno poljubaca i smeha,  idealna za mame i bebe od šest nedelja do godinu dana, nakon trudnoće i porodjaja, vraća energiju.

Iskorak je asana koja mami pomaže kod lošeg varenja, zatvora, išijalgije. U njoj se grudni koš otvara, leđa izdužuju i ispravljaju i karlici vraća mobilnost. Ipak, zbog ovog poslednjeg, ne treba žuriti sa njom u prvim mesecima nakon porođaja. Ja bih je preporučila vrlo doziramo u prva dva tri meseca, pa tek onda sa dužim zadržavanjem, mada može da se desi da vam ni nakon  šest meseci od porođaja ne prija i to je potpuno u redu. U tom slučaju je ne mojte raditi i sačekajte da se samo telo vrati u stanje u kojem će mu ova asana prijati.

Dok se beba igra pored ili ispred vas, uvek možete odvojiti par minuta da se protegnete, malo dišete, pokrenete cirkulaciju i okrepite se.

Ova asana je blagotvorna i ako dosta sedite, odmarate.

Sertifikovani instruktor yoge za trudnice, mame i bebe član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, objašnjava kako se radi vežba yoge za mame i bebe. Sertifikovani instruktor yoge za trudnice, mame i bebe član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, objašnjava kako se radi vežba yoge za mame i bebe.

Sertifikovani instruktor yoge za trudnice, mame i bebe član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, objašnjava kako se radi vežba yoge za mame i bebe. Sertifikovani instruktor yoge za trudnice, mame i bebe član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, objašnjava kako se radi vežba yoge za mame i bebe.

Sa stopalima u širini ramena, prvo vratite pažnju na disanje, na dodir stopala i podloge, osetite težinu tela, zatim kukove i kičmu. Ispravite se, otvorite grudni koš. Zatim uz udah protegnite ruke iznad glave.

Sertifikovani instruktor yoge za trudnice, mame i bebe član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, objašnjava kako se radi vežba yoge za mame i bebe. Sertifikovani instruktor yoge za trudnice, mame i bebe član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, objašnjava kako se radi vežba yoge za mame i bebe.

Sa izdahom se savijate, spuštate šake na pod i iskoračujete jednom nogom u nazad. Protegnite tu nogu, podižući butinu na gore. Drugo stopalo pritiskate, i gurate kroz koleno napred, ali vam potkolenica ostaje vertikalna.

Izdignite karlicu tako da su vam leđa prava. Dišite. Ostanite tako 5-10 udaha i izdaha. Zatim se sa udahom protegnite, uz izdah iskoračite napred i sa novim udahom se protegnite rukama iznad glave.

Opustite se u položaju Planina i zatim ponovite iskoračujući drugom nogom.

Share.

About Author

Comments are closed.