Joga i trudnica – Boginja

0

Stanite uspravno, noge postavite u blagi raskoračni stav, pete malo uvučene ka unutra, kolena blago savijena, podvijen repić (donji deo karlice), stomak opušten, ruke u Namaste, tj. dlanovi sastavljeni i šake naslonjene na srčani centar.

Udah i izdah na nos u svom ritmu disanja.

Udah – kolena prava, izdah – blagi čučanj.

Osvestite protok vazduha pri udahu i izdahu.

Vežbu ponovite nekoliko puta.

Ostanite u blagom čučnju, razdvojite ruke, laktovi u visini ramena, podlaktice i nadlaktice pod pravim uglom.

Zadržite ovu pozu i uradite par disajnih pokreta (udah i izdah) i onda udah na udah – klavikularno disanje, prvi udah ispravljamo kolena, drugi udah ispravljamo ruke i noge i dugačkim izdahom spuštamo ruke na dole, kraj tela.yoga-i-trudnica–boginja-centaryoga-i-trudnica–boginja-profil

Kod klavikularnog načina disanja pri udahu vazduh puni gornje vrhove pluća, koji su često neventilirani zbog plitkog i nepravilnog disanja. Ovom vežbom pospešujemo ventilaciju gornjih špiceva pluća i poboljšavamo cirkulaciju.

Share.

About Author

Comments are closed.