Yoga za Mame i Bebe – Čamac Poza – Trudnoća i Zdravlje

0

Yoga za mame i bebe je pravo uživanje za bebe i sjajna aktivnost mame. Mama i beba se zbližavaju a mama radeći čamac pozu,  uklanja stres i umor .

Vežbanje sa bebom kod kuće zaista moze da bude lako izvodljivo.

Da biste radili yogu sa bebom, ne trebaju Vam nikakvi posebni rekviziti niti oprema, dovoljno je da sednete sa bebom na pod i da narednih nekoliko minuta posvetite zajedničkom iskustvu.

Ova vežba će Vam pomoći da odagnate umor i stres nakupljen tokom noćnog ne spavanja i celodnevne brige oko bebe.

Čamac poza jača trbušne mišiće, podstiče povezivanje mame i bebe, otklanja stres.

Instruktor yoge za trudnice, mame i bebe, objašnjava yoga vežbu Čamac , za mame i bebe, kojom se otklanjaju  stres i umor a mama i beba se zbližavaju.

Instruktor yoge za trudnice, mame i bebe, objašnjava yoga vežbu Čamac , za mame i bebe, kojom se otklanjaju  stres i umor a mama i beba se zbližavaju.

Instruktor yoge za trudnice, mame i bebe, objašnjava yoga vežbu Čamac , za mame i bebe, kojom se otklanjaju  stres i umor a mama i beba se zbližavaju.

Instruktor yoge za trudnice, mame i bebe, objašnjava yoga vežbu Čamac , za mame i bebe, kojom se otklanjaju  stres i umor a mama i beba se zbližavaju.

Sedite na pod savijenih kolena i sa bebom u krilu okrenutom ka vama. Pridržavajte bebu i polako podižite stopala od poda, dok vam potkolenice ne budu paralelne sa podom.

Ostanite tako i dišite. Ako osetite da možete, probajte da opružite kolena. Ako je beba starija i lepo sedi u vašem krilu, možete opružiti ruke sa strane.

Držite pozu 10-20 sekundi. Zatim se opustite na leđima.

Ova poza je odlična za izgradnju snage trbušnih mišića. Ipak, ukoliko imate dijastazu, nemojte je raditi. Takođe, ako vam je beba mlađa od šest meseci držite je više u položenom položaju, umesto da vam sedi u krilu.

 

Share.

About Author

Comments are closed.