Yoga za Mamu i Bebu – Asana Trikonasana

0

Trikonasana ili trougao, je asana (poza) dovoljno moćna sama za sebe. Par minuta prave razliku i ako ne verujete probajte baš ovu asanu, upravo sada. Evo i ja ću je uraditi pa nastaviti sa pisanjem instrukcija :-).

yoga-za-mamu-i-bebu-asana-trikonasana-clanak-1 yoga-za-mamu-i-bebu-asana-trikonasana-clanak-2 yoga-za-mamu-i-bebu-asana-trikonasana-clanak-3

Divna je! Aktivira celo telo: isteže i jača mišiće ruku i nogu dok istovremeno tonira mišiće centra (core muscles), izazovna zbog balansa koji nam pomaže da kultivišemo smirenost koja nam je kao mamama neophodna, a opet nekada teška za dostizanje, i okrepljujuća jer nas tako dobro uzemljuje. Radite je bar pet udaha i izdaha sa svake strane i uključite golicanje kako biste i bebu dodatno animirali.

Mala napomena- ukoliko imate diastazu trbušnih mišića, ovu asanu možete raditi, ali sa umerenim istezanjem i povlačenjem gornje ruke u vis i u nazad.

Stanite sa stopalima u širini ramena, zatim iskoračite jednom nogom u nazad i okrenite stopalo pod uglom od 90stepeni. Pete su u jednoj liniji i ovo je momenat kada možete da osetite da se vaše telo još nije vratilo u stanje pre trudnoće, da se pregrupisavanje još uvek dešava i to je potpuno uredu. Zahvalite se svom telu za svu transformaciju kroz koju je prošlo i za sav rad kako bi se vaša beba rodila.

Sada raširite ruke i povucite kuk malo unazad. Ostanite tu i dišite protežući kičmu, osećajući celo telo, od stopala, preko leđa i vrata, sve do vrha glave.  Pogled je preko prednje šake. Zatim se uz novi udah protegnite, a sa izdahom se savjate napred ka stopalu, spuštate ruku i oslanjate je o potkolenicu, a gornju ruku protežete na gore. Povucite kuk unazad. Otvorite centar samo ako nemate dijastazu. Ostanite tu i dišite, osetite kako vam se celo telo aktivira.

Nakon pet šest udaha i izdaha, možete sa izdahom posegnuti rukom ka bebi, zagolicati je i kroz kružni pokret vratiti je gore. Ponovite par puta i zatim se polako uspravite i okrenite na drugu stranu. Ponovite sve. Zatim skupite noge, centrirajte se i opustite.

Share.

About Author

Comments are closed.