Vežba Drvo – Za Trudnice i Mame

vezba drvo

Joga vežba „Drvo“ je vežba sa puno koristi za telo.Možete je raditi u trudnoći i mame nakon oporavka od porođaja.

Vežba Drvo

Postavite se u stojeći položaj sastavljenih nogu. Raširite ruke tako da su dlanovi u liniji s ramenima i gledaju nadole. Oslonite se na desno stopalo, a levo stopalo postavite bočno na desno kao oslonac (vidi sliku). Klizite levim stopalom po unutrašnjoj strani desne noge i smestite ga čvrsto ili na visinu kolena ili na visinu desne butine.

Možete uz pomoć leve šake da smestite levo stopalo na desnu nogu s unutrašnje strane tako da peta bude blizu pubične kosti. Podvucite zadnjicu. Poravnajte leđa i izdužite kičmeni stub. Uvučen je donji deo stomaka ispod pupka i sastavljeni dlanove ispred grudi. Ostajete par udaha – izdaha, fokusirani na tačku ispred vas u visini očiju. Potom raširite ruke, ispružite levu nogu i vratite se u početni položaj. Ponovite sve isto u drugu stranu, balansirajući na levoj nozi.

Koristi od vežbe:

  • Jača butine, listove, skočne zglobove i kičmu.
  • Isteže prepone, unutrašnju stranu butina, grudi i ramena.
  • Poboljšava osećaj ravnoteže.
  • Ublažava išijas.
  • Koriguje ravna stopala.

 

vezba drvo 2

vezba drvo

vezba drvo

Sertifikovani instruktor hatha, kundalini i prenatal yoge. Vlasnik i joga učitelj u ADI SHAKTI yoga studio.
Preporučujemo vam...
mama koja pravi Tihe knjige
Tamara Jeremić, kreativna mama koja pravi Tihe knjige
Naša kreativna mama koja pravi Tihe knjige, po struci je diplomirani ekonomista EKOF-a. Kreativac, i vlasnica jednog malog biznisa po imenu Kreativna Iglica.Mama koja pravi Tihe knjigeMožda će i vama biti inspiracija Tamara Jeremić? Možda i vi oslušnete svoje skrivene talente? I dopustite im da vas pokrenu i promene život.…