Kako Da Se Ohrabrimo – Koraci 1 i 2

Nađite dvadesetak minuta samo za sebe, bez ikakvih uznemiravanja sa strane. To treba  da bude neko prijatno i mirno mesto.

Može biti u prirodi, topla kupka s opuštajućim mirisom lavande, šetnja kroz mirne ulice. Kako budete vežbali, postajaćete sve opušteniji u ovome i moći ćete da se opustite pomoću mašte gde god da se nalazite i šta god da radite. Možda će neka trudnica poželeti da napravi svoj kutak za opuštanje u kući, koji će ukrasiti slikama i sitnim predmetima koji je podsećaju na cilj.

Kako da se ohrabrimo, Šta nam može pomoći?

Kako da se ohrabrimo, koraci 1 i 2

Može vam pomoći da dok se opuštate uvek imate pri sebi neki predmet prijatan na dodir ili da uvek nanesete nekoliko kapi nekog prijatnog mirisa na maramicu koju ćete povremeno mirisati dok maštate. Na taj način će vas vremenom sam dodir tog predmeta ili samo prisustvo tog mirisa opuštati.

Isključite sve uređaje koji mogu da vas ometaju u narednih dvadesetak minuta (ili duže ako želite). Na satu namestite da zazvoni prijatnom melodijom nakon vremena koje odredite. Možete i na internetu (npr. YouTube) potražiti umirujuće melodije ili zvuke prirode koji traju dvadesetak minuta. Na primer, potražite pod „__ minutes nature sounds“. Samo obavezno blokirajte reklame koje mogu da vam prekinu meditaciju.

Kada ste odlučili gde ćete i kada moći da maštate, sledeći korak je da razmislite o tome s kim bi vam razgovor u mašti najviše prijao?

Razmislite o tome šta vas brine i šta bi vam u ovom trenutku pomoglo da se opustite?

Ko bi najbolje mogao da vas umiri?

Ko je vaš uzor u hrabrosti i neustrašivosti? (da li je to vaša majka, prijateljica, neko koga ne poznajete lično, dragi lik iz romana, omiljena pretkinja koja više nije živa ili neko drugi).

Trudnica može  zamisliti i buduću hrabru sebe da sa nama razgovara. Sebe, onakvu kakvoj težimo da postanemo.

Tokom ovog koraka samo odlučite o čemu želite da maštate.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Psiholog psihoterapeut. Psihoterapijom se bavi od 2010. godine, a najviše iskustva ima u radu sa problemom samopouzdanja i psihologijom traume. U ljudima koji joj se obrate za pomoć traži njihove snage i izvore hrabrosti, a ti izvori su često veoma specifični i jedinstveni za tog čoveka.
Oktal pharma - Dianatal
Oktal pharma - EvaQu
Oktal pharma - Migrea
Oktal pharma - Avene
Oktal pharma - Multi-Gyn ActiGel
Oktal pharma 2 - Protect (A-derma)
Oktal pharma 2 - Exomega (A-derma)
Enterosgel
Oktal pharma 2 - Otikon
Oktal pharma 2 - Vitamil
Oktal pharma 2 - EvaQu Kids
Oktal pharma 2 - Sinomarin
Gravidon-A
Antimetil
App - Sve o porođaju
App - Prva godina mame i bebe
Preporučujemo vam...
Određena detetova ponašanja nisu poželjna.
Kako pomoći detetu da promeni svoje ponašanje?
Kako pomoći detetu da promeni svoje ponašanje? Određena detetova ponašanja nisu poželjna. Roditelji ih ne odobravaju i žele da ih koriguju kod svog deteta.Zelimo korigovati dečija ponašanja a ne deteVažno je uočiti ovo mesto- želimo korigovati dečija ponašanja, a ne dete. Ako ovako vidimo situaciju onda ćemo se usmeriti u…
Opadanje kose zbog Corona virusa
Opadanje Kose i Corona Virus
Svakim danom se broj ranih i kasnih simptoma Corona virusa povećava, između ostalog Corona virus zahvata i kožu i kosu.Opadanje kose zbog Corona virusa  je učestalo?Značajno, difuzno opadanje kose nakon infekcije Corona virusom se beleži kod oko 30% pacijenata, to su uglavnom pacijenti koji su razvili srednje tešku i tešku…