Kako Da Se Ohrabrimo – Koraci 1 i 2

0

Nađite dvadesetak minuta samo za sebe, bez ikakvih uznemiravanja sa strane. To treba  da bude neko prijatno i mirno mesto.

Može biti u prirodi, topla kupka s opuštajućim mirisom lavande, šetnja kroz mirne ulice. Kako budete vežbali, postajaćete sve opušteniji u ovome i moći ćete da se opustite pomoću mašte gde god da se nalazite i šta god da radite. Možda će neka trudnica poželeti da napravi svoj kutak za opuštanje u kući, koji će ukrasiti slikama i sitnim predmetima koji je podsećaju na cilj.

 

Šta nam može pomoći

Može vam pomoći da dok se opuštate uvek imate pri sebi neki predmet prijatan na dodir ili da uvek nanesete nekoliko kapi nekog prijatnog mirisa na maramicu koju ćete povremeno mirisati dok maštate. Na taj način će vas vremenom sam dodir tog predmeta ili samo prisustvo tog mirisa opuštati.

Isključite sve uređaje koji mogu da vas ometaju u narednih dvadesetak minuta (ili duže ako želite). Na satu namestite da zazvoni prijatnom melodijom nakon vremena koje odredite. Možete i na internetu (npr. YouTube) potražiti umirujuće melodije ili zvuke prirode koji traju dvadesetak minuta. Na primer, potražite pod „__ minutes nature sounds“. Samo obavezno blokirajte reklame koje mogu da vam prekinu meditaciju.

Kada ste odlučili gde ćete i kada moći da maštate, sledeći korak je da razmislite o tome s kim bi vam razgovor u mašti najviše prijao?

Razmislite o tome šta vas brine i šta bi vam u ovom trenutku pomoglo da se opustite?

Ko bi najbolje mogao da vas umiri?

Ko je vaš uzor u hrabrosti i neustrašivosti? (da li je to vaša majka, prijateljica, neko koga ne poznajete lično, dragi lik iz romana, omiljena pretkinja koja više nije živa ili neko drugi).

Trudnica može  zamisliti i buduću hrabru sebe da sa nama razgovara. Sebe, onakvu kakvoj težimo da postanemo.

Tokom ovog koraka samo odlučite o čemu želite da maštate.

Share.

About Author

Comments are closed.