Mama u Ratnik Pozi – Yoga za Mame i Bebe

yoga za mamu i bebu, mama u ratnik pozi

Ovo je vežba za mamu i zabava za bebu. Idelano je da radite sa bebom koja je starija od pet meseci. Stojeće asane, položaji,  daju nam osećaj snage i stabilnosti, uzemljuju, ali i jačaju celo telo.

Mama u ratnik pozi, yoga vežba koja nas osnažuje

 

mama-u-ratnik-pozi-clanak-1 mama-u-ratnik-pozi-clanak-2

Iz stojećeg stava, držeći bebu u rukama, iskoračite jednom nogom unazad. Prednju nogu savijte u kolenu, tako da je koleno iznad pete. Bebu pridržavate rukom oko grudi, oslanjajući je na svoju nogu. Dišite par udaha i izdaha, a zatim sa novim udahom, podignite drugu ruku pravo iznad glave. Ostanite tako i dišite.

mama-u-ratnik-pozi-clanak-3 mama-u-ratnik-pozi-clanak-4

mama-u-ratnik-pozi-clanak-5 mama-u-ratnik-pozi-clanak-6

Udahnite i protegnite ruku, sa izdahom je spustite, obuhvatite bebu i nagnite se napred.

Držeći bebu obema rukama, nežno je njišite levo i desno. Zadnju nogu protežete i pritiskate petom o podlogu. Osetite stabilnost i snagu u donjem delu tela.

mama-u-ratnik-pozi-clanak-7 mama-u-ratnik-pozi-clanak-8

Element povezivanja sa bebom je upravo taj da čuje vaš  glas, tako da naglas izgovarajte “levo,desno” dok je ljuljuškate. Zatim iskoračite zadnjom nogom napred. Podignite bebu visoko u vazduh nekoliko puta. Odlična vežba za mišiće ruku.

Zatim prinesite bebu u zagrljaj, izmazite se i izljubite.  Ponovite sve, iskoračujući drugom nogom u nazad.

Yoga za mame i bebe

Ovo su časovi yoge osmišljeni tako da jačaju emotivnu, fizičku i duhovnu vezu izmedju majke i bebe. Interaktivne vežbe, uz puno poljubaca, smeha, dodira idealne su za mame i bebe od šest nedelja do godinu dana. Časovi yoge za mame i bebe pomažu ženi da vrati energiju i snagu koja je trošena tokom trudnoće, neprospavanih noći, dojenja i nošenja bebe. Naglasak časova je na ponovnom jačanju mišića stomaka, ledja, karlice; otklanjanju tenzije u ramenima i vratu; otvaranju grudnog koša. Čas uključuje i različite vežbe za bebe koje podstiču njen motorički razvoj, varenje i koje poboljšavaju spavanje.

Ako Vas  brine kako će Vaša beba da se uklopi, da li će plakati, kako ćete vežbati zajedno sa njom, niste jedini koji imate sumnje u vezi toga, ali dok ne dodjete  jednom i ne probate, nećete saznati koliko su ovi časovi uživanje za Vašu bebu i Vas. Ukoliko u bilo kom trenutku Vaša beba ne želi da vežba jer je  gladna, umorna ili želi samo da je držite, prekidamo vežbanje dok ne zadovoljite bebine potrebe na način na koji to inače radite.

Ovi časovi su za Vas, tako da treba da Vam budu vrhunsko uživanje. Vežbaćete Vi uz i sa svojom bebom, dok će instruktor demonstrirati na lutki. Yoga za mame i bebe prava je magija koja ostaje duboko urezana u sećanje i mama i beba.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Dula i sertifikovani instructor yoge za trudnice mame i bebe. Ako imate problema sa spavanjem, bolovima u leđima, ako želite da se umirite i povežete sa svojom bebom, joga je prava stvar za vas, poručuje Mirjana. Koautor je međunarodnog bestselera #stayhome.
Preporučujemo vam...
Rešite se pelenskog ojeda u 2 koraka
Rešite se pelenskog ojeda u 2 koraka
Pelenski ojed bebe je čest problem sa kojim se majke susreću. Koža bebe je osetljiva i nežna, a imunski sistem nezreo, tako da se svaka lezija kože mora ozbiljno shvatiti. Za potpuno funkcionalno i strukturno sazrevanje kože potrebne su i dve do tri godine.Šta je to pelenski ojed?Pelenski ojed (osip…
Olakšajte prirodni porođaj – Dianatal akušerski gel za lakši porođaj
Trudnice o izboru načina porođaja razmišljaju većinom u drugoj polovini trudnoće, najčešće u trećem trimestru. Predstavićemo vam podršku na porođaju. Informišite se o svim mogućnostima koje mogu olakšati i obezboliti porođaj, skratiti trajanje porođaja, obilazite porodilišta, ukoliko ima tih mogućnosti, gledajte uslove, raspitajte se… Ukoliko ste se opredelili za vaginalni…