Yoga za Mame i Bebe – Čamac Poza

Yoga za mamu i bebu

Yoga za mame i bebe je pravo uživanje za bebe i sjajna aktivnost mame. Mama i beba se zbližavaju a mama radeći čamac pozu.

Yoga za mamu i bebu i čamac poza uklanja stres i umor

Vežbanje sa bebom kod kuće zaista moze da bude lako izvodljivo. Da biste radili yogu sa bebom, ne trebaju Vam nikakvi posebni rekviziti niti oprema, dovoljno je da sednete sa bebom na pod i da narednih nekoliko minuta posvetite zajedničkom iskustvu. Ova vežba će Vam pomoći da odagnate umor i stres nakupljen tokom noćnog ne spavanja i celodnevne brige oko bebe.

Čamac poza jača trbušne mišiće

 

Yoga za mamu i bebu

 

Sedite na pod savijenih kolena i sa bebom u krilu okrenutom ka vama. Pridržavajte bebu i polako podižite stopala od poda, dok vam potkolenice ne budu paralelne sa podom. Ostanite tako i dišite. Ako osetite da možete, probajte da opružite kolena. Ako je beba starija i lepo sedi u vašem krilu, možete opružiti ruke sa strane.

 

Yoga za mamu i bebu

Držite pozu 10-20 sekundi. Zatim se opustite na leđima. Ispravite u ležećem položaju i noge i leđa.

Ova poza je odlična za izgradnju snage trbušnih mišića. Ipak, ukoliko imate dijastazu, nemojte je raditi. Takođe, ako vam je beba mlađa od šest meseci držite je više u položenom položaju, umesto da vam sedi u krilu.

 

Yoga za mame i bebe su časovi yoge osmišljeni tako da jačaju emotivnu, fizičku i duhovnu vezu izmedju majke i bebe. Interaktivne vežbe, uz puno poljubaca, smeha, dodira idealne su za mame i bebe od šest nedelja do godinu dana. Časovi yoge za mame i bebe pomažu ženi da vrati energiju i snagu koja je trošena tokom trudnoće, neprospavanih noći, dojenja i nošenja bebe. Naglasak časova je na ponovnom jačanju mišića stomaka, ledja, karlice; otklanjanju tenzije u ramenima i vratu; otvaranju grudnog koša. Čas uključuje i različite vežbe za bebe koje podstiču njen motorički razvoj, varenje i koje poboljšavaju spavanje.

Yoga za mame i bebe prava je magija koja ostaje duboko urezana u sećanje i mama i beba.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Dula i sertifikovani instructor yoge za trudnice mame i bebe. Ako imate problema sa spavanjem, bolovima u leđima, ako želite da se umirite i povežete sa svojom bebom, joga je prava stvar za vas, poručuje Mirjana. Koautor je međunarodnog bestselera #stayhome.
Preporučujemo vam...
Rešite se pelenskog ojeda u 2 koraka
Rešite se pelenskog ojeda u 2 koraka
Pelenski ojed bebe je čest problem sa kojim se majke susreću. Koža bebe je osetljiva i nežna, a imunski sistem nezreo, tako da se svaka lezija kože mora ozbiljno shvatiti. Za potpuno funkcionalno i strukturno sazrevanje kože potrebne su i dve do tri godine.Šta je to pelenski ojed?Pelenski ojed (osip…
Olakšajte prirodni porođaj – Dianatal akušerski gel za lakši porođaj
Trudnice o izboru načina porođaja razmišljaju većinom u drugoj polovini trudnoće, najčešće u trećem trimestru. Predstavićemo vam podršku na porođaju. Informišite se o svim mogućnostima koje mogu olakšati i obezboliti porođaj, skratiti trajanje porođaja, obilazite porodilišta, ukoliko ima tih mogućnosti, gledajte uslove, raspitajte se… Ukoliko ste se opredelili za vaginalni…