Protezanje i Istezanje sa Bebom – Yoga Vežba za Mame i Bebe

yoga vezba protezanje istezanje za mame i bebe

Lagana istezanja ne zahtevaju puno vremena. Uz sve obaveze oko bebe ne opterećujte se time da treba što pre da se vratite u formu ili vežbanju. U yogi sa bebom ćete uživati a istezanje i protezanje će dobro doći telu.

Protezanje i istezanje sjajna yoga vežba za mame i bebe

Par minuta protezanja zaista mogu da naprave razliku u tome kako se osećate i da li će vas leđa boleti ili ne. Ukoliko vreme kada beba spava koristite da i vi odspavate, to je savršeno u redu, koristite tu priliku koliko god možete.

Ove vežbe možete raditi i kada se igrate sa bebom na podu ili da zaista budu deo rutine koju ćete praktikovati. Sa bebom ispred sebe, na podu, ovih par vežbi možete veoma lako da uradite i da uživate i vi i beba.

Bočno protezanje

yoga-za-mame-i-bebe-protezanje-istezanje-clanak-1

Iz udobne, lagane, poze, izvucite jednu nogu ispred sebe, pomerite je sa strane i protegnite. Drugu nogu privucite, tako da vam je peta što više uz prepone. Udahnite i protegnite ruke iznad glave. Zatim spustite lakat na opruženu nogu.

Sa novim udahom, protegnite drugu ruku preko glave, pogled sledi šaku. Rame povucite malo u nazad.

Dišite puštajući grudni koš da se pokreće. Nakon par udaha i izdaha, ponovo se protegnite, vratite u prethodni položaj i ponovite isto i sa drugom nogom.

Istezanje – Široko raširene noge sa savijanjem napred

yoga-za-mame-i-bebe-protezanje-istezanje-clanak-2

yoga-za-mame-i-bebe-protezanje-istezanje-clanak-3

yoga-za-mame-i-bebe-protezanje-istezanje-clanak-4

Sedeći, protegnite obe noge sa strane, toliko da osećate prijatno protezanje.

Kako bi vam karlica bila  što bolje pozicionirana i položaj udoban, sedite na jastučić.

Povucite stopala malo prema sebi i sa udahom protegnite ruke iznad glave, osećajući ne samo ruke, već i kičmu kako se proteže. Sa izdahom spuštate ruke, savijate se napred i dlanovima prelazite preko bebinog lica i tela.

Sa novim udahom  protegnete ruke iznad glave i ponovo se sa izdahom savijete napred i pomazite bebu.

Možete se protegnuti još jednom i zatim ostati nagnuti napred, dodirujući bebu i povezujući se sa njom.

Gore-Dole Bebo

yoga-za-mame-i-bebe-protezanje-istezanje-clanak-5

yoga-za-mame-i-bebe-protezanje-istezanje-clanak-6

yoga-za-mame-i-bebe-protezanje-istezanje-clanak-7

yoga-za-mame-i-bebe-protezanje-istezanje-clanak-8

Sedite, savijte kolena i postavite bebu na svoje noge, stomakom na vašim butinama. Držeći bebu na leđima, polako spuštate noge dole „koračajući“ stopalima, zatim isto tako vraćate noge nazad.

Ponavljate bebi Gore-Dole u skladu sa pokretom. Dišete i ispravljate leđa.

Kada se umorite i beba nauživa, spustite kolena i prinesite bebu sebi u zagrljaj. Podelite radost.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Dula i sertifikovani instructor yoge za trudnice mame i bebe. Ako imate problema sa spavanjem, bolovima u leđima, ako želite da se umirite i povežete sa svojom bebom, joga je prava stvar za vas, poručuje Mirjana. Koautor je međunarodnog bestselera #stayhome.
Preporučujemo vam...
Rešite se pelenskog ojeda u 2 koraka
Rešite se pelenskog ojeda u 2 koraka
Pelenski ojed bebe je čest problem sa kojim se majke susreću. Koža bebe je osetljiva i nežna, a imunski sistem nezreo, tako da se svaka lezija kože mora ozbiljno shvatiti. Za potpuno funkcionalno i strukturno sazrevanje kože potrebne su i dve do tri godine.Šta je to pelenski ojed?Pelenski ojed (osip…
Olakšajte prirodni porođaj – Dianatal akušerski gel za lakši porođaj
Trudnice o izboru načina porođaja razmišljaju većinom u drugoj polovini trudnoće, najčešće u trećem trimestru. Predstavićemo vam podršku na porođaju. Informišite se o svim mogućnostima koje mogu olakšati i obezboliti porođaj, skratiti trajanje porođaja, obilazite porodilišta, ukoliko ima tih mogućnosti, gledajte uslove, raspitajte se… Ukoliko ste se opredelili za vaginalni…