Istezanje i jačanje leđnih mišića

Istezanje i jačanje leđnih mišića

Leđni mišići „drže“ našu kičmu, istezanjem olakšavamo nelagodnosti od spazama a jačanjem leđnih mišića doprinosimo da nam kičma bude zdrava.

Postavite se u četvoronožni položaj. Podignite desnu nogu i postavite je u liniju s leđima. Istaknite petu, prsti desnog stopala gledaju nadole. Zatim, odignite levu ruku da bude paralelna podu. Sa udahom krenite ka nazad, kao da gurate nešto petom, a uz izdah krenite ka napred, prenoseći oslonac na levi dlan. Ponovite pokret, nazad – napred dva puta. Sad protegnite odignuto stopalo. Zastanite, udahnite i sa svakim izdahom istovremeno protežite i nogu i ruku. Ponovite protezanje do tri puta, a zatim ponovite sve isto sa odignutom levom nogom i desnom rukom.

Koristi:
  • Podstiče istezanje i jačanje leđnih mišića
  • Vežbanje balansa i ravnoteže
Sertifikovani instruktor hatha, kundalini i prenatal yoge. Vlasnik i joga učitelj u ADI SHAKTI yoga studio.
Preporučujemo vam...
zimnica za bebe i decu
Kako se priprema zimnica za bebe i decu i 3 recepta
Zimnica za bebe i decu? Da, veliki broj mama se odlučuje da za svoje mališane pripremi zimnicu od domaćih proizvoda. Mame se trude da nabave organske plodove i pripreme zimnicu na što zdraviji način.Zimnica za bebe i decuLeto i jesen su godišnja doba kada je raznovrsnost i dostupnost voća i…
Pravilno izbalansirana ishrana za decu
Pravilno izbalansirana ishrana za decu
Pravilno izbalansirana ishrana za decu doprineće optimalanom psihofizičkičkom razvoju. Često je to teško postići i šta može pomoći?Šta je pravilno izbalansirana ishrana za decu?Hranljive materije – nutrijenti koje unosimo ishranom imaju specifično metaboličko delovanje na naš organizam. U zavisnosti od količine koja nam je potrebna, delimo ih na mikronutrijente i…