Naša kreativna mama je Milena Živanović, autor je prestižnog domaćeg brenda Tibba. Tridesetšestogodišnja Beograđanka, srećno udata za Nemanju, mama dvoje dece, Vuka (3godine) i Višnje (1.5).
Milena Živanović svoju poslovnu karijeru počeli ste u medijima?
Ponosna sam na svoje petnaestogodišnje radno iskustvo u medijima – na radiju, televiziji, u vodećim licencnim magazinima, uspešnim produkcijskim kućama…
Kada sam ostala u drugom stanju, primetila sam da na našem tržištu postoji veoma mali izbor garderobe za trudnice i mame koje doje, pa se spontano „rodila“ ideja o specijalizovanom, domaćem brendu baš po mom ukusu. Moj muž Nemanja je maksimalno podržao ideju i dao je ime našem brendu, Tibba – da asocira na stomačić, trudnoću i sve lepo što drugo stanje donosi. Dakle, Tibba je ženski brend za mame kome je jedan muškarac, odnosno tata dao ime.
Sjajna ideja, proizvodi kakvi nedostaju, ali, koliko je bilo teško na početku?
Nije bilo lako pronaći i sklopiti sve kockice na samom početku. Sećam se da smo nedeljama i mesecima intenzivno tragali za odgovarajućom proizvodnjom, kvalitetnim materijalima, izboru pakovanja. Medjutim, kad postoji volja i želja onda na prepreke gledate kao na izazove. Drago mi je što smo Nemanja i ja, kao porodica, zajedničkim snagama uspeli da zaokružimo ceo proces proizvodnje našeg brenda. Na samom početnu imali smo svega nekoliko artikala u ponudi, a danas, dve i po godine kasnije, taj broj je veći od pedeset.
Moderne mame kupuju preko interneta, ali vole da dođu i u prodavnicu
Od pre šest meseci imamo i naš Tibba shop u Čumićevom sokačetu u Beogradu, a odnedavno se naši proizvodi mogu kupiti i u Sloveniji i Hrvatskoj. Privilegija je kada stvoriš i radiš ono što voliš.
Da budem iskrena moje bogato radno iskustvo i mnogobrojne kolege su mi maksimalno pomogli da Tibba bude ono što je danas. Veoma sam im zahvalna na tome.
Tibba je kvalitetan domaći brend za trudnice i mame koje doje.
Naše stvri su skorjene od kvalitetnih materijala, kupujemo isključivo materijale koje privatno volimo i u kojima se prijatno osećamo. Potom, svi naši modeli su praktični za nošenje u trudnoći, super praktičlni za dojenje, ali se mogu nositi i nakon perioda trudnoće i dojenja. Naše modele odlikuje jednostavnost, lepe, nežne, ženstvene boje i moderni krojevi. Pošto sam i sama prošla dve trudnoćei i to u kratkom vremenskom intervalu, a potom sam mama koja je dojila svoju decu, znam koliko je udobna i praktična, ali i lepa i ženstvena garderoba važna u ovom osetljivom periodu života svake žene.

U čemu je „tajna“ Tibbinog uspeha?
Mislim da je „tajna“ u spontanosti i iskrenosti. Budući da smo pre Tibbe i Nemanja i ja bili poslovno ostvareni, sve što nam se dogodilo nakon saznanja da ćemo postati mama i tata je nekako bilo spontano. Moja ideja o brendu, naša zajednička angažovanost, realizacija svega što smo zamislili nije bila usiljena – zato što moramo, već zato što želimo. Tibbu smo stvarali pažljivo, sa velikim entuzijazmom, korak po korak i zato i mislim da je uspelo. Nama se Tibba i ovaj posao dogodio iz ljubavi, a sve što se stvori iz ljubavi emituje dobru enegriju, a samim tim i uspeh.
Već se priča da je Tibba shop mesto gde se odabira i kupuje garderoba sa uživanjem.
Tibba shop je mesto koje smo mesecima, sa mnogo ljubavi stvarali. To je ušuškana, topla prodavnica za trudnice i mame koje doje i to u srcu Beograda, u jednom inspirativnom tržnom centru gde se, pored Tibbe, nalaze i drugi sjajni brednovi domaće proizvodnje. U pitanju je Čumićevo sokače, tržni centar koji jako volim. Naša prodavnica odiše toplinom, pastelnim bojama, zanimljivim hand made nameštajem i iznad svega odiše ljubaznošću i pozitivnom energijom. Mladi talentovani ljudi na čelu sa dizajnerkom enterijera Anom Ostojić su zajedno sa nama učestvovali u stvaranju Tibba shopa. Sudeći po reakcijama mislim da smo uradili sjajan posao. Baš smo juče upotpunili prostor ispred šopa – udobnom i slatkom garniturom za sedenje. Tako da, drage mame, svratite i na limunadu!

Planovi?
Kao i do sad idemo korak po korak. Ono o čemu intenzivno razmišljamo je sopstvena proizvodnja i otvaranje još jedne prodavnice, ovoga puta u Novom Sadu. Naši dugoročni planovi se odnose i na tržište u regionu, pored Slovenije i Hrvatske vredno ćemo raditi i na tome da Tibba brend bude dostupan i mamama iz Bosne, Crne Gore i Makedonije.
Kako usklađujete posao i roditeljstvo i imate li vremena samo za sebe?
Istina je da se sve može – kad se hoće. Nemanja i ja smo pre svega mama i tata, pa tek onda preduzetnici. Roditeljstvo nas je i dovelo da imamo zajednički poslovni san, roditeljstvo nas je oplemenilo, unelo potpuno novu dimenziju ljubavi u naše živote i ono nas definitivno čini da budemo najbolja moguća verzija sebe. Mnogo vremena provodimo sa svojom decom, ali, fer je da kažem da imamo i pomoć. U stvari ja to ne bih nazvala pomoć već prosto uključenost naših roditelja u odrastanje njihovih unuka. Bake i deke, odnosno Nemanjini i moji roditelji, na naše veliko zadovoljstvo, imaju lep i nežan odnos sa Vukom i Višnjom, pa tako ponekad imamo vremena i samo za nas dvoje.
Mislim da je i to veoma važno – da mame i tate nadju vremena za sebe jer – srećni roditelji – srećna i deca!
Foto: Koki Jovanović