Vežba “Mlevenje žita”

Vežba "Mlevenje žita"

I ovu sjajnu vežbu „Mlevenje žita“ mogu raditi trudnice ali i mame, ako se i tata pridruži, biće veselije!

Sedite raširenih nogu i uperite prste stopala ka sebi i na gore. Prepletite prste šaka i protegnite ruke u visini ramena. Udahnite duboko i počnite da kružite gornjim delom tela napred i u desno,  formirajući zamišljene kružnice. Sa udahom idite napred i udesno, a uz izdah nazad i ulevo. Nastavite da dišete duboko i osetite protezanje u nogama, rukama i preponama. Osetite kako se donji deo leđa opušta. Ponovite vežbu pet puta na obe strane.

Sertifikovani instruktor hatha, kundalini i prenatal yoge. Vlasnik i joga učitelj u ADI SHAKTI yoga studio.
Preporučujemo vam...
Kako izgubiti kilograme posle porođaja
10 Pravila kako izgubiti kilograme posle porođaja
Kako izgubiti kilograme posle porođaja, zavisi od više faktora. Prvo, ako ne dojite, onda možete razmišljati o povratku na „staru kilažu“ pre trudnoće, ako dojite onda to nije period za gubljenje kilograma. Sačekajte!Kako izgubiti kilograme posle porođaja?Važna je početna težina i koliko kilograma ste se ugojili tokom trudnoće. Ako pričamo…