Produženi trougao za trudnice i mame

Joga vežbu „Produženi trougao“ preporučujemo trudnicama, ali je i te kako korisna za mame nakon oporavka od porođaja.

Postavite se u stojeći položaj raširenih nogu za dužinu vaše noge (oko 1 m). Stopala su paralelna, blago su palčevi stopala usmereni jedno ka drugom (zatvoreni stav stopala). Raširite ruke, s dlanovima okrenutim nadole. Zadnjica je podvučena, blago je uvučen donji deo stomaka ispod pupka i time je smanjeno opterećenje na lumbalni deo kičme. Okrenite sada desno stopalo za 90 stepeni i postavite pete u liniju.  Pogled je ka desnoj nadlanici.

S udahom krenite i telom i desnom rukom ka napred, a uz izdah smestite desni dlan bilo gde na desnu nogu tako da se osećate stabilno u položaju. Noge ostaju prave. Protegnite levu ruku ka nebu, trudeći se da ruke budu u liniji. Istaknite grudni koš, time se leđa dodatno ispravljaju i protežu. Pogled je usmeren nagore, a u slučaju da vam ne prija, pogled se spušta ka podu. Ostanite ovde par udaha i izdaha, a onda se uz udah polako odignite, zatvorite desno stopalo i odmorite ruke stavljajući dlanove na butine. Ponovite sve isto na drugu stranu.

Koristi:
  • Smanjuje bolove u leđima, naročito tokom drugog tromesečja trudnoće
  • Isteže kukove, prepone, tetive kolena, listove, ramena i kičmu
  • Ublažava išijas
  • Terapeutski deluje na anksioznost, ublažava stres
  • Jača butine, kolena i skočne zglobove
Sertifikovani instruktor hatha, kundalini i prenatal yoge. Vlasnik i joga učitelj u ADI SHAKTI yoga studio.
Preporučujemo vam...
Kako izgubiti kilograme posle porođaja
10 Pravila kako izgubiti kilograme posle porođaja
Kako izgubiti kilograme posle porođaja, zavisi od više faktora. Prvo, ako ne dojite, onda možete razmišljati o povratku na „staru kilažu“ pre trudnoće, ako dojite onda to nije period za gubljenje kilograma. Sačekajte!Kako izgubiti kilograme posle porođaja?Važna je početna težina i koliko kilograma ste se ugojili tokom trudnoće. Ako pričamo…