Joga vežba – Lavlje disanje

Joga vežba - lavlje disanje

Ovom sjajnom joga vežbom čistimo disajne puteve, poboljšavamo kapacitet pluća i izbacujemo stres.

Sedite u pozu laganog seda / prekrštenih potkolenica, trudnicama je udobnije na jastučiću koji postave na prostirku za jogu. Leđa su prava. Dlanovima se oslonite na butine.

Dugi udah na nos, potom zadržite vazduh na trenutak.

Izdišite vazduh tako što ćete ga jako i naglo izbaciti, isplazite jezik i izgovorite glas aaaaaaa… Pri svakom aaaa, oslobodite se i izbacite stres.

Vežbu ponovite tri puta.

Na kraju vežbe, namerno se iskašljite, da očistite grlo od eventualnih nečistoća.

yoga-i-trudnica–lavlje-disanje-unzoomyoga-i-trudnica–lavlje-disanje-zoom

Osnivač studija Yoga Friends, jogom bavi dugi niz godina kao instruktor, stekla je zvanje Yogi Siromani. Svoju obuku za instruktora yoge završila je u „Scientific Yoga Center“ u Los Anđelesu, kod yoga učitelja, Raghavana Dassa koji je koncipirao Raghavan’s Yogu. S obzirom da je ova vrsta yoge jedinstvena za Ameriku, Maya je jedini instruktor koji ovu yogu podučava u Beogradu i Srbiji.
Preporučujemo vam...