Yoga vežba – Vežba Šištanje (hissing)

vežba Šištanje

Yoga vežba Šištanje (hissing)  pomoćiće da ispustite iz sebe  napetosti izbacite sve negativne emocije.

Yoga vežba – Vežba Šištanje (hissing)

Sedite u pozu laganog seda/ prekrštenih potkolenica, trudnicama je udobnijena jastučiću koji postave na prostirku za jogu. Leđa su prava. Ruke lagano ispružene na butine ili dlanovima okrenute prema nebu.

Dugački udah na nos.

Još duži izdah na usta.

Razdvojite usne kao da se jako smejete i šistite ( izbacujte vazduh ) kroz zube prilikom izdaha .

Osvestite disanje, pratite dah.

Ovu vežbu treba da ponovite tri-četiri puta, uz blago naginjanje napred.

Pri svakom izdahu oslabađajte se bilo koje negativne emocije (strah, slutnje, zebnje, brige…)

Opustite se, puštajte napetost kroz izdah i izbacite sve negativne emocije.

vežba Šištanje

 

Osnivač studija Yoga Friends, jogom bavi dugi niz godina kao instruktor, stekla je zvanje Yogi Siromani. Svoju obuku za instruktora yoge završila je u „Scientific Yoga Center“ u Los Anđelesu, kod yoga učitelja, Raghavana Dassa koji je koncipirao Raghavan’s Yogu. S obzirom da je ova vrsta yoge jedinstvena za Ameriku, Maya je jedini instruktor koji ovu yogu podučava u Beogradu i Srbiji.
Preporučujemo vam...
mama koja pravi Tihe knjige
Tamara Jeremić, kreativna mama koja pravi Tihe knjige
Naša kreativna mama koja pravi Tihe knjige, po struci je diplomirani ekonomista EKOF-a. Kreativac, i vlasnica jednog malog biznisa po imenu Kreativna Iglica.Mama koja pravi Tihe knjigeMožda će i vama biti inspiracija Tamara Jeremić? Možda i vi oslušnete svoje skrivene talente? I dopustite im da vas pokrenu i promene život.…