Vežba Disanje za Smirenje i Detoksikaciju

Dah Pobednik - Uđaji, za Smirenje i Detoksikaciju

Vežbe disanja su dragocena pomoć u sticanju novih zdravih navika disanja, a Dah pobednika ili Uđaj, je osnovna vežba, za smirenje i detoksikaciju organizma.

Vežbe disanja, važne za zdravlje i vitalnost

Urađena su brojna istraživanja o svesnosti i uticajima koje pažnja ima na različite aspekte fizičkog i psihičkog zdravlja. Dišemo bez razmišljanja, automatski, ali ako usmerimo pažnju na disanje, što se čini kod vežbi disanja, učinak je sjajan. Pažnja kako dišemo, prilikom praktikovanja vežbe, je važna i prirodno vodi do zdravijeg i dubljeg disanja. Ne zaboravite, pluća su najveći generator za eliminaciju otpada iz tela: uklanjaju čak 70% telesnog otpada i to u obliku ugljen-dioksida koji izdišemo.

Dah Pobednika Udaji za Smirenje i Detoksikaciju 1
Prosečna osoba dnevno udahne oko 17.000 puta!

 

 

Sve što se dešava u našoj svesti utiče na disanje, dah nam se ubrzava kada se uznemirimo, a dublji je, usporeniji i tiši kada smo opušteni. Dah je veza između fizičkog i mentalnog tela. Pranayama (veština disanja), pre svega podrazumeva svesnost daha. Prana se može opisati kao nešto što neprekidno teče u nama, ispunjava nas i održava živim: to je naša vitalnost, naša životna energija.

 

 

 

 

 

Dah Pobednika Udaji za Smirenje i Detoksikaciju
Ovu vežbu mogu raditi svi, trudnice i mame i tate!

Grleni dah –  dah Pobednika / Uđaj

To je tehnika disanja koja za kratko vreme može da umiri celo telo. Mogu je raditi svi – i trudnice i mame. Neki ovu tehniku prevode i kao dah Pobednika. Slušanjem daha pobeđujemo nemirni Um i odmaramo naš mozak od naleta misli..

Meni su trudnice prenosile da im je ovaj dah puno pomagao za umirenje izmedju kontrakcija…U kontrakcijama su disali po tipovima disanja, a izmedju  dve kontrakcije, grleni dah. Grleni dah može poslužiti kao dobar alat za umirenje u svakoj situaciji. Na poslu, u saobraćaju, pre spavanja, u prirodi. Ova vežba tehnika disanja snižava krvni pritisak, usporava otkucaje srca, ublažava fiziološke reakcije na stesne situacije.

Ovo je tehnika disanja koja pomaže umu da se pobednički uzdigne iznad njegove obično nemirne prirode, kako bi doživeli svoje pravo sopstvo. Uđaji je grleno disanje pri kojem se glotis na zadnjoj strani grla delimično zatvara kako bi se suzio prolaz vazduha koji dolazi iz sinusnih šupljina i nozdrva u dušnik.

Osnovna tehnika disanja

Uđaj je osnovna tehnika veštine disanja (pranajame) iz koje proizilazi većina ostalih

Najbolje se izvodi u sedećem položaju u stolici ili položaju za meditaciju, prave kičme i glave blago povijene ka srcu. Grudi su podignute kako bi se omogućilo plućima da se slobodno i lako šire. Pažnjom se pratite zvuk disanja. Udah i izdah se održavaju u ujednačenom, mirnom ritmu. Potom se steže donji deo vrata tako da učini zvuk glasnijim.

Počnite sa dubokim udahom i osetite nežnu stimulaciju disajnog dela puta iznad i između ključnih kostiju na mestu gde se grudna kost spaja. To je kontrakcija koja daje zvuk disanju. Zvuk bi trebalo da bude ujednačen tokom čitavog i svakog udaha i izdaha. Uradite 50 respiracija ujutru i uveče pred spavanje.

Zdrava navika za ceo život!

Želim vam da steknete naviku pravilnog disanja, korisnu za ceo život. Da praktikujete tehnike disanja u zdravlju, a naročito preporučujem nakon bolesti, posebno posle upala pluća, za bolji oporavak, koja je  na žalost postala sve brojnije oboljenje.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Fizioterapeut, sertifikovani instruktor hatha i prenatal yoge. Iskusni instructor yoge, radi indivudualne i grupne časove yoge.
Oktal pharma - Multi-Gyn ActiGel
Oktal pharma - Migrea
Oktal pharma - Avene
Oktal pharma - Dianatal
Oktal pharma - EvaQu
Oktal pharma 2 - Otikon
Oktal pharma 2 - Exomega (A-derma)
Oktal pharma 2 - EvaQu Kids
Oktal pharma 2 - Sinomarin
Oktal pharma 2 - Protect (A-derma)
Enterosgel
Oktal pharma 2 - Vitamil
Gravidon-A
Antimetil
App - Sve o porođaju
App - Prva godina mame i bebe
Preporučujemo vam...
Određena detetova ponašanja nisu poželjna.
Kako pomoći detetu da promeni svoje ponašanje?
Kako pomoći detetu da promeni svoje ponašanje? Određena detetova ponašanja nisu poželjna. Roditelji ih ne odobravaju i žele da ih koriguju kod svog deteta.Zelimo korigovati dečija ponašanja a ne deteVažno je uočiti ovo mesto- želimo korigovati dečija ponašanja, a ne dete. Ako ovako vidimo situaciju onda ćemo se usmeriti u…
Opadanje kose zbog Corona virusa
Opadanje Kose i Corona Virus
Svakim danom se broj ranih i kasnih simptoma Corona virusa povećava, između ostalog Corona virus zahvata i kožu i kosu.Opadanje kose zbog Corona virusa  je učestalo?Značajno, difuzno opadanje kose nakon infekcije Corona virusom se beleži kod oko 30% pacijenata, to su uglavnom pacijenti koji su razvili srednje tešku i tešku…