Vežba “Mačka” – opuštanje leđa

Vežba Mačka

Svima su nam leđa bar povremeno napeta, čuvena vežba MAČKA je idealna za rasterećenje od ove neprijatnosti, preporučena za sve i za trudnice.

Postavite se u četvoronožni položaj – šake su ispod ramena u širini ramena, a kolena su u širini kukova, tačno ispod kukova. Sa udahom, polako spustite stomak nadole, pogled usmerite nagore i izvijte zadnjicu, kao da ste napravili sedlo od kičme. Uz izdah istaknite leđa na gore, brada ide ka grudima, stomak i čelo se približavaju. Zamislite kako se maca nakostreši ili proteže kičmu, tako se sada vaša leđa protežu nagore. Nadalje sa svakim izdahom, izgovarajte glas ssssssss i time se dodatno opuštate.

Koristi:
  • Opušta mišiće duž kičme
  • Razgibava kičmu, čini je gipkom i pokretljivijom
  • Produbljuje disanje
  • Pospešuje varenje
Sertifikovani instruktor hatha, kundalini i prenatal yoge. Vlasnik i joga učitelj u ADI SHAKTI yoga studio.
Preporučujemo vam...
Kako izgubiti kilograme posle porođaja
10 Pravila kako izgubiti kilograme posle porođaja
Kako izgubiti kilograme posle porođaja, zavisi od više faktora. Prvo, ako ne dojite, onda možete razmišljati o povratku na „staru kilažu“ pre trudnoće, ako dojite onda to nije period za gubljenje kilograma. Sačekajte!Kako izgubiti kilograme posle porođaja?Važna je početna težina i koliko kilograma ste se ugojili tokom trudnoće. Ako pričamo…