Kako Da se Ohrabrimo – Korak br. 4

Sada dolazimo do glavnog dela – ohrabrivanja sebe i sagledavanja svoje jačine uz pomoć zamišljenog razgovora (sa nekim ili sa sobom kakva želimo da budemo).

Zamislite situaciju u kojoj vi i osoba koju ste odabrali u prvom koraku razgovarate. To može da bude na mirnoj plaži, u prepunom kafiću, dok šetate kroz šumu ili možete da zamislite tu osobu kako sedi pored vas upravo tu gde se nalazite.

Kako da se ohrabrimo u trudnoći, evo i 4. koraka

Šta može biti od pomoći?

Ono što može da bude od višestruke pomoći je da zamislite sebe u budućnosti (ili sadašnjosti kada ste trudnica) onakvu kakva biste želeli da budete. Zamislite da ste već sada ta osoba i zamislite kako biste sada razmišljali i kako biste se osećali. Šta biste sebi rekli da se smirite. Zamislite se isto tako u nekoliko situacija koje vas plaše. Sasvim se uživite u tu vašu moguću Ja, zaista budite ona na nekoliko minuta. Vi možete da postanete izuzetno hrabra i optimistična osoba, to je mogućnost koja je potpuno živa u vama.

Neka se razgovor odvija spontano

Samo pustite da u vašoj mašti ta osoba kaže ono što ima da kaže. Ne razmišljajte o tome da li bi ona to zaista rekla. Postavite joj pitanje i zamislite njen ohrabrujući odgovor. Iznesite joj svoj strah i pustite je da vas razuveri i osnaži.  Samo vi možete da postavite granice svojoj mašti.

Ukoliko vam je neugodno da zamišljate vizuelno, vi napišite pismo. To može da bude pismo sebi u budućnosti, u kojem možete reći sve utešne i ohrabrujuće reči. Ili svojoj bebi, gde joj govorite kako je lepa budućnost čeka i kako ima svu sposobnost da bude veoma, veoma hrabra. (Na taj način vi se obraćate i onom malom, uplašenom delu sebe.)

Kako da se ohrabrimo u trudnoći

Kada se osetite ohrabreni

Kada se osetite dovoljno ohrabreni i ojačani, polako se prebacite u stvarnost. Ponovo kratko obratite pažnju na svoje disanje i telo i vaša meditacija je gotova.

 

Mogućnosti naše mašte su neograničene. Kada jednom steknemo rutinu u primeni imaginacije, koristićemo je za rešavanje bilo kojih velikih ili malih, svakodnevnih problema. Na nama je da iskoristimo sve one lepe sposobnosti koje nam naš mozak pruža.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Psiholog psihoterapeut. Psihoterapijom se bavi od 2010. godine, a najviše iskustva ima u radu sa problemom samopouzdanja i psihologijom traume. U ljudima koji joj se obrate za pomoć traži njihove snage i izvore hrabrosti, a ti izvori su često veoma specifični i jedinstveni za tog čoveka.
Oktal pharma - Dianatal
Oktal pharma - EvaQu
Oktal pharma - Migrea
Oktal pharma - Avene
Oktal pharma - Multi-Gyn ActiGel
Oktal pharma 2 - EvaQu Kids
Oktal pharma 2 - Vitamil
Oktal pharma 2 - Protect (A-derma)
Oktal pharma 2 - Exomega (A-derma)
Oktal pharma 2 - Sinomarin
Oktal pharma 2 - Otikon
Enterosgel
Gravidon-A
Antimetil
App - Sve o porođaju
App - Prva godina mame i bebe
Preporučujemo vam...
Određena detetova ponašanja nisu poželjna.
Kako pomoći detetu da promeni svoje ponašanje?
Kako pomoći detetu da promeni svoje ponašanje? Određena detetova ponašanja nisu poželjna. Roditelji ih ne odobravaju i žele da ih koriguju kod svog deteta.Zelimo korigovati dečija ponašanja a ne deteVažno je uočiti ovo mesto- želimo korigovati dečija ponašanja, a ne dete. Ako ovako vidimo situaciju onda ćemo se usmeriti u…
Opadanje kose zbog Corona virusa
Opadanje Kose i Corona Virus
Svakim danom se broj ranih i kasnih simptoma Corona virusa povećava, između ostalog Corona virus zahvata i kožu i kosu.Opadanje kose zbog Corona virusa  je učestalo?Značajno, difuzno opadanje kose nakon infekcije Corona virusom se beleži kod oko 30% pacijenata, to su uglavnom pacijenti koji su razvili srednje tešku i tešku…