Položaj bebe za opuštanje – yoga za trudnice

položaj bebe za opuštanje

Joga vežba „Modifikovani položaj bebe za opuštanje“ pomoćiće za kratko vreme svima da se relaksiraju,smanje napetost i nervozu, imaju bolji osećaj u leđima.

Položaj bebe za opuštanje

Ovu vežbu možete raditi zasebno, uvek kada osetite napetost, smanjenje koncentracije, nelagodnost u leđima, potrebu da se umirite, želite da poboljšate probavu bez lekova… Možete je raditi, naravno, i u okviru seta joga vežbi.

Sedite na pete, savijenih i raširenih kolena. Sa udahom protegnite ruke iznad glave, a uz izdah sa što više pravim leđima savijte se napred i nadole i zatim  spustite dlanove na pod. Trudite se da sedalni deo ostane na    petama čak i ako čelo ne može da se spusti na pod. Na taj način fino istežete i rasterećujete donji deo leđa. Postavite pesnicu na pesnicu i čelo na gornju pesnicu. Raširite dovoljno laktove da možete da se na njih    oslonite. Umesto postavljanja pesnica ispod čela, postavite jastuk i tad ruke stavite između nogu. Obraz je na jastuku, mirno dišete, slušate svoj dah i dišete za svoju bebu. Ponovo uspostavljate kontakt sa bebom i šaljete joj ljubav. Vraćate se u ovaj položaj kad god osetite potrebu da odmorite, da opustite leđa i smirite dah. Iskoristite taj trenutak kad ste mirni i spokojni da se obratite svojoj bebi.

Koristi:

polozaj bebe za opustanje

polozaj bebe za opustanje

polozaj bebe za opustanje

 

Sertifikovani instruktor hatha, kundalini i prenatal yoge. Vlasnik i joga učitelj u ADI SHAKTI yoga studio.
Preporučujemo vam...
mama koja pravi Tihe knjige
Tamara Jeremić, kreativna mama koja pravi Tihe knjige
Naša kreativna mama koja pravi Tihe knjige, po struci je diplomirani ekonomista EKOF-a. Kreativac, i vlasnica jednog malog biznisa po imenu Kreativna Iglica.Mama koja pravi Tihe knjigeMožda će i vama biti inspiracija Tamara Jeremić? Možda i vi oslušnete svoje skrivene talente? I dopustite im da vas pokrenu i promene život.…