Položaj bebe za opuštanje

0

Joga vežba “Modifikovani položaj bebe za opuštanje” pomoćiće za kratko vreme svima da se relaksiraju, smanje napetost i nervozu, imaju bolji osećaj u leđima.

Ovu vežbu možete raditi zasebno, uvek kada osetite napetost, smanjenje koncentracije, nelagodnost u leđima, potrebu da se umirite, želite da poboljšate probavu bez lekova… Možete je raditi, naravno, i u okviru seta joga vežbi.

Sedite na pete, savijenih i raširenih kolena. Sa udahom protegnite ruke iznad glave, a uz izdah sa što više pravim leđima savijte se napred i nadole i zatim  spustite dlanove na pod. Trudite se da sedalni deo ostane na    petama čak i ako čelo ne može da se spusti na pod. Na taj način fino istežete i rasterećujete donji deo leđa. Postavite pesnicu na pesnicu i čelo na gornju pesnicu. Raširite dovoljno laktove da možete da se na njih    oslonite. Umesto postavljanja pesnica ispod čela, postavite jastuk i tad ruke stavite između nogu. Obraz je na jastuku, mirno dišete, slušate svoj dah i dišete za svoju bebu. Ponovo uspostavljate kontakt sa bebom i šaljete joj ljubav. Vraćate se u ovaj položaj kad god osetite potrebu da odmorite, da opustite leđa i smirite dah. Iskoristite taj trenutak kad ste mirni i spokojni da se obratite svojoj bebi.

Koristi:
Share.

About Author

Comments are closed.