Vežba balansa – Koleno sa strane ruka pored tela

Vežba balansa

Vežba balansa – Koleno sa strane ruka pored tela radi u stojećem položaju. Leđa su prava. Ruke lagano spuštene pored tela. Opustite se. Osvestite disanje.

Vežba balansa – Koleno sa strane ruka pored tela

Dišite na nosprovlačeći vazduh kroz zadnji zid grla i dok udišete i dok izdišete, normalnim ritmom (u svom ritmu disanja), tako da čujete sebe kao šum okeana. Opustite se. Osvestite disanje.

Nađite fokus, najbolje u visini očiju ili malo iznad.

Uzemljite levu nogu (oslonite se potpuno na levu nogu dok stojite), desnu nogu podignite sa strane, tako da koleno bude (najviše) do visine kuka. Levu ruku podignite tako da nađete ravnotežu.

Ostanite u ovom položaju dok ne uradite tri disajna pokreta (tri puta udah i tri puta izdah).

Vratite se u osnovni položaj, napravite kratku pauzu i promenite stranu. Izvedite istu vežbu na drugoj nozi.

Vežba balansa

 

Osnivač studija Yoga Friends, jogom bavi dugi niz godina kao instruktor, stekla je zvanje Yogi Siromani. Svoju obuku za instruktora yoge završila je u „Scientific Yoga Center“ u Los Anđelesu, kod yoga učitelja, Raghavana Dassa koji je koncipirao Raghavan’s Yogu. S obzirom da je ova vrsta yoge jedinstvena za Ameriku, Maya je jedini instruktor koji ovu yogu podučava u Beogradu i Srbiji.
Preporučujemo vam...
mama koja pravi Tihe knjige
Tamara Jeremić, kreativna mama koja pravi Tihe knjige
Naša kreativna mama koja pravi Tihe knjige, po struci je diplomirani ekonomista EKOF-a. Kreativac, i vlasnica jednog malog biznisa po imenu Kreativna Iglica.Mama koja pravi Tihe knjigeMožda će i vama biti inspiracija Tamara Jeremić? Možda i vi oslušnete svoje skrivene talente? I dopustite im da vas pokrenu i promene život.…