Vežba balansa – Orao

Vežba balansa orao

Vežba balansa – Orao se radiu stojećem položaju. Leđa su prava. Ruke lagano spuštene pored tela. Opustite se. Osvestite disanje.

Vežba balansa – Orao

Dišite na nosprovlačeći vazduh kroz zadnji zid grla i dok udišete i dok izdišete, normalnim ritmom (u svom ritmu disanja), tako da čujete sebe kao šum okeana.

Opustite se. Osvestite disanje.

Nađite fokus, najbolje u visini očiju ili malo iznad.

Isprepletite ruke kao na slici (desna ruka preko leve).

Prekrstite noge kao na slici (desna noga preko leve).

Ostanite u ovom položaju dok ne uradite tri disajna pokreta (tri puta udah i tri puta izdah).

Polako i oprezno izlazite iz položaja, spuštajući prvo nogu na pod, a zatim vratite ruke pored tela.

Napravite kratak predah dok ne počnete da radite ovu vežbu s drugom nogom na podu (leva noga preko desne noge) i leva ruka preko desne ruke.

yoga-i-trudnica-vezba-balansa–orao-sa-strane

Osnivač studija Yoga Friends, jogom bavi dugi niz godina kao instruktor, stekla je zvanje Yogi Siromani. Svoju obuku za instruktora yoge završila je u „Scientific Yoga Center“ u Los Anđelesu, kod yoga učitelja, Raghavana Dassa koji je koncipirao Raghavan’s Yogu. S obzirom da je ova vrsta yoge jedinstvena za Ameriku, Maya je jedini instruktor koji ovu yogu podučava u Beogradu i Srbiji.
Preporučujemo vam...