Za Tri Meseca do FIT FORME -3. Mesec

Za tri meseca do fit forme

Ako ste kao trudnica vežbali, posle trudnoće lakše radite vežbe i već uveliko osecate napredak, dok ulazite u treći mesec vežbanja po programu. Ako niste vežbali u trudnoći, u drugom mesecu vežbanja, napredak u kondiciji i izgledu polako postaju vidni a u trećem mesecu očigledni.

Majine vežbe ZA 3 MESECA DO FIT FORME – Treći mesec.

Drage moje, ako ste bile vredne i vežbale po mojim uputstvima prethodna dva meseca, spremne ste za nove vežbe i već sigurno i primećujete promene na telu. Nastavljamo da vežbamo u sistemu kružnog treninga, kao i prethodna dva meseca.

Takodje bih opet napomenula, vežbe zagrevanja su neizostavne pred svaki trening. Spremite flašicu vode, volju i možemo da počnemo!

Vežba 1

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.    Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Iskoračite jednom nogom napred. Tegovi su vam u rukama. Prvo ispravite ruke ispred sebe, pa ih onda podignete gore. Nakon toga se vraćate u uspravan položaj, pa vežbu radite drugom nogom. Naizmenično vezbu ponovite 14 do 16 puta. Izdah je kada idete u iskorak, a udah kada se vraćate.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.    Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 2

Iz uspravnog stava, nogu raširenih u širini ramena, spuštate se u čučanj. Kada se podižete, jednu nogu podižete bočno u stranu. Nakon toga se spuštate opet u čučanj. Kada se budete podizale iz čučnja, tada podižete drugu nogu bočno, preko kuka. Noge podižete naizmenično i vežbu ponavljate 10 puta. Izdah je kada se spuštate u čučanj.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.   Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 3

Početni položaj je uspravan. Noge su u širini ramena, a tegovi u rukama. Jedna ruka je savijena u zglobu lakta, a druga ispravljena. Naizmenično savijajte i ispravljajte ruke, tako da je jedna uvek savijena a druga opružena. Vežbu ponovite 12 puta.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.   Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 4

Stanite u raskoračni stav, noge su u širini ramena, tegovi su vam u rukama, a gornji deo tela je savijen ka napred. Kičma je prava. Ruke spuštate ispred vas. Ruke savijate u laktovima i podižete tegove, unazad uz telo kao da veslate, i vraćate ih polako u početni položaj ponovite 10 do 12 puta. Izdah je kada ruke vučete unazad.

 

   Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.     majine vezbe za tri meseca do fit forme treci mesec vezbanja clanak 13 300x257 1

Vežba 5

Početni položaj je uspravan i tegići su vam u rukama. Iz početnog položaja idete u iskorak u stranu. Jedna noga je savijena, a druga je skroz prava. Držite kičmu pravo. Vraćate se u početni položaj, pa vežbu uradite u drugu stranu. Vežbu ponavljate naizmenično, jedna pa druga strana 12 do 14 puta ukupno. Izdah je kada idete u iskorak.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.   Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 6

Noge su u širem raskoračnom stavu. Stopala su u spoljnoj rotaciji. Spustite se u čučanj. Iz čučnja se podižete na gore i dižete se na prste, pa se vraćate u početni položaj čučnja. Vežbu ponovite 10 puta. Izdah je kada se spuštate u čučanj.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.   Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 7

Noge su u širini ramena. Ruke su savijene u laktovima, a laktovi su u visini ramena. Prvo ruke širite, pa ih onda podižete ka gore. Izdah je kada podižete ruke. Vežbu ponovite 10 puta.

majine-vezbe-za-tri-meseca-do-fit-forme-treci-mesec-vezbanja-clanak-20    majine-vezbe-za-tri-meseca-do-fit-forme-treci-mesec-vezbanja-clanak-21

Vežba 8

Lezite na ledja. Savijte noge u kolenima, pete su otprilike u ravni sa kolenima. Podignite kuk, to je početni položaj. Iz početnog položaja podižete jednu nogu savijenu u kolenu ka sebi pa je onda vraćate u početni položaj. Vežbu ponovite 12 do 14 puta, tako što ćete raditi naizmenično jednu pa drugu nogu. Izdah je kada podižete nogu.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.   Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

 

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.    Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 9

Lezite na ledja. Savijte noge u kolenima, pete su otprilike u ravni sa kolenima. Podignite kuk i jednu nogu ispravite, to je početni položaj. Iz početnog položaja podižete ispravljenu nogu ka sebi pa je onda vraćate u početni položaj. Vežbu ponovite 6 puta jednom nogom, pa onda isto to uradite drugom nogom.  Izdah je kada podižete nogu.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 10

Oslonite se na šake i kolena. Ledja su prava. Podižete jednu nogu savijenu u kolenu u stranu i onda ispravite nogu u kolenu, tj uradite šut. Izdah je kada uradite šut. Vežbu uradite 6-7 puta jednom nogom, pa isto toliko drugom nogom.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.   Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 11

Oslonjeni ste na šake i prste na nogama, ledja su vam prava, celo telo je u ravni. Lagano se spuštate u sklek pa se podižete. Ko ne može da uradi ovaj sklek, neka spusti noge na kolena i radi sklek kao i prošlog meseca. Vežbu ponovite 10 puta. Izdah je kada se podižete iz skleka.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.   Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 12

Lezite na ledja. Noge su savijene u kolenima, a u rukama držite tegove. Polako podižete gornju polovinu tela ka kolenima, a istovremeno ispravljate ruke sa tegovima i dižete ih zajedno sa telom. Vežbu ponovite 12 do 15 puta. Izdah je kada telo podižete ka kolenima.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.  Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 13

Lezite na ledja. Ruke stoje uz telo. Podignete obe noge sa poda i naizmenično podižete i spuštate noge. Sve vreme su obe noge podignute i ne dodiruju pod. Vežbu ponovite 14 do 16 puta.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.  Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 14

Lezite na ledja. Ruke stoje uz telo. Podignete obe noge sa poda i ukrštajte ih kao makaze. Sve vreme su obe noge podignute i ne dodiruju pod. Vežbu ponovite 14 do 16 puta. Izdah je kada ukrštate noge.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.  Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 15

Stojite uspravno, noge su u širini kukova. U jednoj ruci je teg, ta ruka je ispružena uz telo. Druga je savijena u laktu i podignuta, šaka je iza glave. Telo savijate preko boka u jednu pa u drugu stranu 10 puta, pa promenite teg u drugu ruku i radite isto, isti broj ponavljanja. Izdah je kada savijate telo.

Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.   Licencirani fitnes instruktor, član stručnog tima portala Trudnoća i zdravlje, daje program vežbi za 3. mesec ,Majine vežbe za 3 meseca do fit forme.

Vežba 16

Oslonjeni ste na laktove i prste na nogama. Telo je prvo i stegnuti su svi mišići. Polako podižete jednu pa drugu nogu. Vežbu ponovite 10 puta. Izdah je kada podižete nogu.

U trećem mesecu vežbanja, radite moje vežbe 3 do 4 puta nedeljno, dodajte i po neku šetnju, vožnju bicikle ili plivanje u bazenu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Licencirani fitness instruktor i Sertifikovani savetnik za ishranu. Od 10. godine trenirala je karate i bila prvakinja Jugoslavije. Njen program “Treniraj sa Majom” pravi je hit na društvenim mrežama. U svom studiju drži treninge, sa individualnim pristupom svakom učesniku, a fizičku aktivnost povezuje sa preporukama za zdravu ishranu.
Preporučujemo vam...
Opadanje kose zbog Corona virusa
Opadanje Kose i Corona Virus
Svakim danom se broj ranih i kasnih simptoma Corona virusa povećava, između ostalog Corona virus zahvata i kožu i kosu.Opadanje kose zbog Corona virusa  je učestalo?Značajno, difuzno opadanje kose nakon infekcije Corona virusom se beleži kod oko 30% pacijenata, to su uglavnom pacijenti koji su razvili srednje tešku i tešku…