Idealan Oblik Folne Kiseline za Trudnice

Folna kiselina u trudnići

Zna se, trudnica treba da se pravilno hrani, ali za neke vitamine važi pravilo da se moraju i suplementirati!

Jedan od najvažnijih vitamina koje je neophodno adekvatno unositi pre i tokom trudnoće je folat-vitamina B9.Potrebno je da se pre planiranja trudnoće posavetujete sa svojim ginekologom kada započeti sa folnom kiselinom, sa kojom dozom, kada je korigovati i šta je dobro od namirnica uzimati i kako ih kombinovati.

Folna kiselina u trudnici 1
Folna kiselina se ne zadržava u organizmu,
to je razlog njenog svakodnevnog unošenja.

Zašto je važna folna kiselina?

Potrebe za folnom kiselinom su povećane u trudnoći zbog povećanja volumena krvi, rasta materice,  posteljice i ploda. Prevenira spontane pobačaje, prevremene porođaje i odljubljivanje posteljice. Smanjuje rizik od nastanka urodjenih srčanih anomalija i pojave rascepa nepca i usta. Nedovoljna količina folne kiseline u prvim nedeljama trudnoće dovodi do defekta nervne cevi kod ploda, a ima uticaja i na formiranje moždanih struktura. Smatra se da najčešće anemijeu trudnoći nastaju zbog nedovoljne količine folne kiseline i neadekvatnog stvaranja crvenih krvnih zrnaca-anemija. Folna kiselina sa gvoždjem i vitaminom B12 je sastavni deo hemoglobina u crvenim krvnim zrncima (eritrocitima), čija je uloga u prenošenju kiseonika do ćelija.

Folna kiselina u trudnici 2
Quatrefolic® + 12vitamina +9 minerala
+ probiotik + đumbir

 Najnovija generacija folata – Quatrefolic®

Quatrefolic® je aktivni oblik folne kiseline ili vitamina B9 koji ne zahteva dodatnu transformaciju u organizmu pomoću enzima, već se odmah može koristiti.Na taj način se obezbeđuje bolja bioraspoloživost i viša koncentracija folata u krvi, što je važno za sve a posebno važno kod žena sa enzimskim polimorfizmom.

 

 

Idealan oblik folne kiseline za sve trudnice, bioraspoloživost, i sigurnost a posebno obratite pažnju:

Folna kiselina se u organizmu zahvaljujući višestrukim enzimskim reakcijama konvertuje do biološki aktivne forme 5–metiltetrahidrofolat. Ove enzimske reakcije izostaju kod žena sa enzimskim polimorfizmom za enzim 5–metiltetrahidrofolat reduktazu, što utiče na smanjenu aktivnost folata.

Folna kiselina kroz zdravu ishranu
Folna kiselina kroz zdravu ishranu je poželjna ali nedovoljna!

Jedite zdravo! – Namirnice bogate folnom kiselinom su:

Pahuljice, hleb i peciva od celog zrna žitarica, braon pasulj i druge mahunarke, blitva, brokule, karfiol, špargle, cvekla, spanać, dinja, pomorandža, avokado… Pošto je folna kiselina osetljiva na visoke temperature, povrće treba jesti presno, pripremljeno na pari ili u vrlo malo vode!

 

 

 

PROMO ČLANAK

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email
Preporučujemo vam...